مقالات مرتبط با حفاظ شاخ گوزنی, عمومی

آشنایی با نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی

نصب حفاظ شاخ گوزنی

نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی

یکی از بهترین راه ها برای محافظت از ساختمان در برابر سارقان و حیوانات، استفاده از حفاظ می باشد. در گذشته از حفاظ های نیزه ای و سیم خاردار برای ساختمان استفاده می شد اما اکنون نمونه ی جدیدتری از حفاظ ها طراحی شده است که به آن حفاظ شاخ گوزنی گفته می شود. نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی بسیار مهم می باشد که با آن ها آشنا خواهید شد.

 

در حال حاضر بسیاری از افراد برای ساختمان شخصی، ویلا، باغ، پنجره های مسکونی، دیوار های بلند و کوتاه و … از حفاظ های شاخ گوزنی استفاده می کنند تا امنیت این مکان ها را بالا ببرند. دلیل استقبال زیاد افراد از این حفاظ ها مزایا و ویژگی های منحصر به فردی است که این حفاظ ها دارا می باشند. از مهم ترین مزایای این حفاظ های شاخ گوزنی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از مهم ترین مزایای این حفاظ ها، بالا بردن ایمنی ساختمان و مکان مورد نظر می باشد.
  • ارتفاع این حفاظ ها بسیار مناسب است و برای دیوار های کوتاه نیز می توان از آن ها استفاده کرد.
  • کارایی این حفاظ ها بسیار بالاست و می توان از آن ها در هر محلی استفاده کرد.
  • این حفاظ ها در کنار بالا بردن ایمنی محل مورد نظر، می توانند زیبایی مکان را نیز دو چندان کنند.
  • مقاومت و کیفیت حفاظ های شاخ گوزنی بسیار بالاست و شما می توانید به راحتی سالیان سال از آن ها استفاده کنید.
  • نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی شامل روش های مختلفی می شود که کارشناس با توجه به شرایط محل مورد نظر، مناسب ترین روش را برای شما انتخاب می کند.

نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی چگونه است؟

نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی بسیار مهم است زیرا می تواند روی کیفیت نهایی کار تاثیر مثبتی داشته باشد در نتیجه بهتر است از افراد دارای مهارت برای این کار کمک گرفته شود. چندین روش مختلف برای نصب حفاظ شاخ گوزنی وجود دارد که در این قسمت به تفکیک آن ها را برای شما بازگو می کنیم.

نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی با استفاده از بیس پلیت

یکی از رایج ترین روش های نصب حفاظ شاخ گوزنی، استفاده از بیس پلیت می باشد. البته این روش در صورتی اجرایی خواهد شد که از ابتدای ساخت دیوار، کارفرما تصمیم گرفته باشد که از حفاظ شاخ گوزنی در ساختمان خود استفاده کند. زیرا باید در زمان ساخت دیوار، پلیت هایی را درون دیوار قرار بدهد  تا بعد از تمام شدن کار بتواند حفاظ شاخ گوزنی را روی دیوار نصب کند.

البته اگر شما دیوار را از قبل ساخته اید و پس از آن تصمیم گرفتید که از بیس پلیت استفاده کنید باز هم می توانید با نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی آشنا شوید. در این صورت باید پلیت ها را روی دیوار نصب کنید و حفاظ ها را روی آن ها جوش بزنید. برای اینکه مشکلی در ظاهر ساختمان به وجود نیاید می تواند بعد از نصب حفاظ شاخ گوزنی، محل نصب را لکه گیری و رنگ آمیزی کرد.

نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی با استفاده از کوبیدن پیم در دیوار

برای آشنایی با نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی باید با روش کوبیدن پیم در دیوار آشنا شوید. زیرا این روش یکی از روش های رایج در بین روش های مختلف نصب حفاظ شاخ گوزنی به شمار می رود. برای اجرایی کردن این روش باید در ابتدای کار سوراخ هایی به قطر 5 میلی متر را با کمک دریل روی دیوار ایجاد کنید و پس از آن پیم های مورد نظر را درون آن سوراخ قرار دهید.

بعد از قرار گیری پیم درون دیوار، می توانید حفاظ های شاخ گوزنی را بین پیم های دیوار جوش دهید. بعد از جوش خوردن حفاظ به پیم می توانید از رنگ آمیزی کار استفاده کنید تا زیبایی آن دچار خدشه نشود. زیرا زیبایی ساختمان بسیار مهم است و شما باید در کنار ایجاد امنیت ، مراقب زیبایی ساختمان نیز باشید.

آشنایی با نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی

مقاله پیشنهادی: حفاظ شاخ گوزنی چیست؟ ۰ تا ۱۰۰ هر آنچه باید درباره آن بدانید!

نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی با استفاده از چهار ستون

اگر حفاظی که قرار است استفاده کنید، ارتفاع زیادی دارد حتما باید از روش چهار ستون استفاده کنید تا کیفیت و اطمینان کار شما تا حد امکان بالا رود. برای بیان نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی با این روش باید ابتدا 4 ستون در نظر بگیرید و برای جایگذاری آن ها 4 مکان را با فاصله ی مناسب و یکسان در نظر بگیرید. هر کدام از 4 نقطه را سوراخ کنید و پیم درون آن ها بکوبید تا بتوانید ستون ها را در آن محل قرار دهید. بعد از قرار گیری ستون ها می توانید حفاظ های مرتفع را به آن ها جوش بزنید.

نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی با استفاده از شاسی کشی

برای آشنایی با نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی باید با روش شاسی کشی نیز آشنا شوید. شاسی کشی یکی از روش های نصب حفاظ شاخ گوزنی به شمار می رود که برای دیوار هایی استفاده می شود که بلندی و پستی زیادی دارند و شما باید حتما از شاسی کشی استفاده کنید.  حتما مشاهده کرده اید که دیوار ها و درب پارکینگ ها در یک سطح قرار ندارند و بلندی و کوتاهی مشخصی دارند. در این حالت باید از روش شاسی کشی استفاده کرد.

برای نصب حفاظ در این حالت باید حتما از کارشناس ماهر و با تجربه کمک گرفت زیرا ممکن است در این حالت در زمان شاسی کشی و سوراخ کردن دیوار ها مشکلی به وجود آید. اما با وجود یک کارشناس با تجربه و دارای مهارت مشکلی در روند کار به وجود نخواهد آمد و شما می توانید با خیالی آسوده عمل نصب شاخ گوزنی را انجام دهید.

نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *